onsdag 28 april 2010

TÄVLING HOS FOKI!!!

Tävling hos Foki. Har man tur så kan man vinna tuffa T-shirtar från phoenixtshirt.com!
Jag har valt dessa tre.



1. Little Miss Trouble by Junk Food.
Denna T-shirten är söt och gullig. Den är annorlunda på nåt sätt. Sweet!

2. Lost At Hello Kitty t-shirt.
Denna vill jag ha för jag gillar Hello Kitty. Denna är jättesnygg. Det är sött att "Kitty" alltid är så blyg.

3. Baby Got Back Pebbles Flintstones t-shirt.
Denna är jättesöt. Den kan man typ aldrig hitta i nån vanlig affär. För den är så ovanlig... men söt.

//Från Nikki som vill ha en T-shirt i alla fall. (första gången jag är med i en "Foki tävling")


1 kommentar:

  1. Gillar Hello Kitty bäst! Hoppas Du vinner någon av dom, håller tummarna allt vad jag kan! :)


    Kram från Favvon :)

    SvaraRadera