fredag 30 april 2010

Rolig dag

Idag i skolan var det klassenstrekvart. (Vi går in 11.45 och slutar 12.30) Det var tre killar i min klass. Vi gjorde Fyra i soffan. Det var roligt. De bjöd på glass. (päronsplit) Sen gick jag hem. Efter en halvtimme kom pappa och då såg vi på Avatar. Så snart typ 17.30 ska vi till några kompisar. (Får påminna pappa att han ska spela in talang. För vi ska sjunga karioke med de. Antagligen kommer hennes och min pappa sitta i soffan och skratta eller prata om verktyg. (Suck) Sen åker vi hem och såver. Snipp, snapp, snut så var sagan slut=P=P
//Nikki. Ni undrar väl om jag gillar körsbär. Jag gör det lite.

5 kommentarer:

  1. SV: Tack! :)

    Gjort under valborg då? :)

    SvaraRadera
  2. åh, tack så jätte mycket! :)
    din var också fin :)

    SvaraRadera
  3. Hihihi, åh... JAG ÄLSKAR körsbär! :))<3
    Jag tycker att dme är jätte goda. :)<3
    ha en fortsatt trevlig dag
    KRAM // MIRA

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin bild på underbara körsbär! Jag älskar körsbär som är söta o goa, som du ungefär!

    Kram min söta maräng!

    /Din Favvo :)

    SvaraRadera