onsdag 7 april 2010

JA!!!

Yes! Nu har jag sett den i 3D! (Alice in wonderland) Den var skit bra. Fast den var inte exakt som den riktiga Alice i underladet. I den riktiga Alice följde hon ju efter kaninen. Men det gorde hon inte. Aja. Jag ska inte säga för mycket om filmen. Jag ger den *****. Tror jag. Kanske ****+. I dag blir nog en perfekt dag. Min mamma kommer hem ca 14.40. Och då ska vi åka till Smarholmen (Havet)och grilla korv. Mmm mums. Jag tror att jag ska ut och cykla. För det är sånt härligt väder! Ska nog fråga Jacob. Han är min bästa vän. Vi kännde varandra sen vi var 2 år! Han har jag kännt längst av mina klasskompisar. Aja jag rekomenderar Alice in wonderland.
//Nikki

3 kommentarer:

  1. Ååå, nu vill jag se den oxå, jättesnart......
    Låter som en riktig mysdag du o din goa mamma skall ha. Kram!

    //Favvosen :)

    SvaraRadera
  2. Verkar görbra! Spännande med 3D, jag har inte sett någon film på bio med 3D än! Fuskigt! ;-)


    /Satipo

    SvaraRadera
  3. Hahaha det har jag Satipo!!!!! Det är urhäftigt!
    Så nu är Lisa o jag först o bäst!!!!!

    //Favvofastern :)

    SvaraRadera