onsdag 23 juni 2010

Midsommar

Åhh, jag längtar så mycket till midsommar. För jag ska fira med mina kusiner. Vi ska ha jätte kul!Jag och min familj ska sova över där. Fredag - Lördag. Men det är en sak till, jag vill så hjärna ha typ sånna naglar som Foki har. Men de är så dyra. (Målade) Men om man bara köper omålade naglar kicks, så kanske de kostar 99:- typ. Har ingen aning. Jag ska nog till kungsmässan i morron. För vi ska köpa lite till mina kusiner. De kan ju inte årdna allt:) Men jag ska ändå köpa en grej på kungsmässan. jag gick igenom mina shorts. Jag har bara 3 om man inte räknar med mina badshorts. Så ska jag köpa ett par mysbyxshorts på bikbok. De ser sköööna ut. Japp det var det jag ville. Hittade ingen rolig bild. I morron så kommer jag nog skriva nåt snabbt inlägg. På lördag kommer nog några bilder från "festen". (midsommar)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag undrar om du kan slösa lite av din tid och kommentera vad du tycker om tre av mina inlägg.

    Första inlägget handlar om skor
    Andra inlägget handlar om ett barn som röker
    tredje inlägget handlar om min dag!

    http://shikos.blogg.se/2010/june/black-favourites.html

    http://shikos.blogg.se/2010/june/varldens-minsta-rokare.html

    http://shikos.blogg.se/2010/june/soligt-varmt.html

    PS. Jag ber om ursäkt om det var störande!

    Kram
    /Shiko. <3

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli såååååååå kul och mysigt !! :D Och så har du lovat att dansa med oss kring midsommar-stången ;) <3
    // Sissi

    SvaraRadera