tisdag 29 juni 2010

Jordgubbar och päronsplit :P

Nu sitter jag och äter en päronsplit. Innan det plockade jag 8 jordgubbar från min trädgård. Jag plockde oxå 1 smultron. Idag är det jätte varmt! ute är det 29 C ' . Och inne är det 27 C '. Igår när jag åt min klubba så blev jag alldeles blå på tungan!
Hehe, jag ser lite konstig ut. Men det gör typ alla när man har ute tungan. Just det. På päronspliten så står det: Hur många ben finns det i en abbore? Och svaret: 2 st b:n. Men den har jag hört. Är det nån annan som har hört den. Den är ganska populär nu. Bye bye ^.^

3 kommentarer:

  1. hejsan!
    Jag har precis startat min blogg..Så det är ganska nytt detdära med bloggandet. Har du några tips på vad man kan skriva i sin blogg? Du får gärna säga vad du tycker om min blogg också:)
    ha det bra !

    kram http://dollhouse.blogg.se

    SvaraRadera
  2. hejhej
    Haft en bra dag igår?
    Kram ^^)

    SvaraRadera