måndag 28 juni 2010

Med Sanna

I dag har jag varit med Sanna. Först cyklade jag till henne och då lekte vi med Lexie. (deras hund) Sen cyklade vi till mig. Vi åt lasagegett. Sen åt vi päronsplit. Och där står det gåtor. På min stod det: Vad är höjden av slöshet? Och när man har ätit upp glassen så står det svaret. Svar: Att fotografera en Zebra men färg eller nått sånt. På Sannas stod det: Vilken sorts krydda är bra på elektricitet? Kanel. Sen cyklade vi till kiosken och köpte godis. Jag köpte en blå klubba och Sanna köpte en röd. I de fanns det en grej. I Sannas var det en blå apa som man sätter på pennor. Jag fick en gul skateboard. (det var en nyckelring)Vi köpte varsin seg kola.Sen skulle Sanna hem. Och nu sitter jag här och skriver. Åhh, jag vaknade tidigt. 08.22! Jag kunde inte somna om! Så jag är fortfarande trött. Min katt Nikki har äntligen blivit av med tratten! Det dåliga är att hon är typ beroennde av att gå ut. För när hon kommer in så äter hon coh så går hon ut. På kvällen kommer hon in och sover typ en timme och sen går hon ut. Men hon är världens sötaste katt! Jag brukar kalla henne för Pikkis, tötis och tötisnosis. Jag vet, knäppa va? Oj, detta inlägget blev nog ganska långt. Nä, nu får jag snart kramp i fingrarna. Hmm det var allt jag ville.
BYE BYE

1 kommentar: