torsdag 18 februari 2010

Mums!

Mums. Jag var just på Foki`s blogg. Hon hade lagt ner ett jätte gott recept. Om ni vill baka det så gå in på http://www.fokis.se/. Jag har skrivit ner receptet så jag kan baka det. När jag skrev ner receptet så såg jag att hon hade väldigt mycket socker i. Jag vet inte om de är goda. Men det ser man på bilderna som hon har lagt ner. (att de är goda) Aja snart ska jag baka sånna goda muffins:p Jag ska försöka att hitta bilder som liknar hennes muffins. Så räkna med att de inte ser lika dana ut.

3 kommentarer:

  1. Dina muffins kommer säkert att se och smaka godare än Foki`s!

    /Satipo

    SvaraRadera
  2. Tror inte jag....kanske. Men hennes blev jätte bra
    /Nikki

    SvaraRadera
  3. Tror att Dina blir ÄNNU FINARE så duktig som du är! Och så ser du ju ut som en riktig maräng själv så hur svårt kan det bli? Nikki e bäst!

    Favvofastern :)

    SvaraRadera