fredag 19 februari 2010

Bra dag!

Detta är en bra dag. Den borjar såhär:
Jag sov uti lugn och ro. Jag gick upp och åt frukost. Borsta tänderna och håret och sen tog på mig kläder. Efter det skrev jag detta. Sen kommer mamma kl 11.40. Sen åker vi (Jag kanske tar med mig nån) till sjön och åker skridskor. Och när vi blir svettiga så åker vi till simhallen och badar. Sen åker vi hem och väntar på pappa. När han kommer så åker vi till en resturang (Hardrock cafè). När vi är mätta så åker vi till genrepet. (Alltså melodifestivalen) Sen åker vi hem och sover. Vad är fel med den dagen?

2 kommentarer:

  1. Låter KANON! Jag blir avundsjuk ju!
    Jag hejar på Darin förresten......

    Puss O Bajs!

    Favvofastern :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ne det blir inte katigt det är ju så kul att bada! Japp det har jag! Ska baka det imorgon :)
    /sanna

    SvaraRadera