lördag 20 februari 2010

Melodifestivalen!

Igår var jag på melodifestivalen (Jenrep) och de som var bäst var Darin och Elin Lanto. Det konstiga var att det var monga folk inne och mycket bilar men ändå så var det ganska monga platser lediga. Aja man fick i alla fall gratis chokladbollar och chips:P De som var dåligast (som jag tycker är Erik Linder och någon annan som jag inte vet vad han heter men jag vet vilket nummer och det var melodi nummer 2. Fast mamma gillar den. Alltså melodi nummer 2. Nu är jag hungrig så nu ska jag äta frukost. Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Vi var på den riktiga igår, jag,nellie och magdalena. Jag tyckte oxå om Elins låt! Hon skulle lätt gått vidare tycker jag med. Men jag gillade verkligen hårdrockstjejerna! Konstigt va? ;)

    // Sissi

    SvaraRadera
  2. Darin var superbäst!


    //Favvofastern :)

    SvaraRadera
  3. Nej. En av rockgruppen heter Nikki!
    /Nikki

    SvaraRadera