onsdag 14 juli 2010

Hinner aldrig...

göra en milkshake. Jag glömmer av. Aja, jag har lite brottom för jag ska iväg till halmstad imon och bo på hotell. Jag måste packa och lite så. Jag visar hur man gör milkshake.
Du behöver...
glass
mjölk
(någon smak. Te.x banan eller jordgubbe)
Gör såhär:
1. Häll i glassen och mjölken i en mixer.
2. Mixa mjölken och glassen.
3. Ta en sked och smaka. (om det är klumpar så mixa lite till)
4. Ta i smaken du vill ha och mixa med den.
5. Servera flott till dig själv. (Så som på bilden)
Om ni inte gör så berätta och skriv!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Har du smakat på Ben&Jerry's, Wich glassen? Svara här:
    http://shikos.blogg.se/2010/july/ben-jerrys.html#comment

    Vad tycker du om bilderna och videon som finns i mitt inlägg? Svara här:
    http://shikos.blogg.se/2010/july/vi-matade-faglat-ankor.html#comment

    Hoppas att mitt ärende inte störde dig. <3

    SvaraRadera
  2. Sv: Tackar :-)

    Jag brukar bara ta glass och mjök och istället ha någon glass med smak :-)

    SvaraRadera