torsdag 8 juli 2010

Dagens Outfit!

Jag tänkte ha dagens outfit. Fast jag kanske inte tar kort så varje dag men ibland. Idag var jag och mamma på kungsmässan. Just nu så ösregnar det. Snart ska jag och mamma baka. I morron ska jag sova över hosmin mormor. Det var ganska längesen jag gjorde det. Aja här är Dagens outfit:
Väst: Cubus
Armband och halsband: Kompis har gjort de
Randig turkos T-tröja: lindex
Shorts: Ullared
Svarta tighs: ???
Jag köpte oxå ett par glasögon för 69:-
Hehe, på leksaksäffären så hittade jag en dörrskylt. Hehe. (Bara 29:-!)

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Just nu har jag en fototävling på min blogg! :) Det skulle vara jätteroligt om du ville vara med! :) Klicka här under och va med ! :D<3

    http://yoshnacool.blogg.se/2010/july/tavling-tema-vanskap.html

    SvaraRadera