lördag 28 augusti 2010

Dålig update

Sorry, för att jag inte har skrivit på länge. I dag var jag på kungsmässan och jag shoppade: En gympabag, höstskor, gympabyxor och ett pennfack. Man kunnde vara med i en tävling där. Man skulle skriva var huvudstäderna ligger. De bjöd på godis :P Men i torsdags va jag på Ullared och shoppde. Jag shoppade lite till skolan och till min data. Kläder köpte jag oxå. Så på Torsdagen kunnde jag inte skriva. Jag köpte lite mer men jag tog inte kort på det i dag.


I fredags följde jag med Sanna och Mathilda. Vi var hos Sanna. Men då ringde Hanna och Anna och ville vara med. Så de kom till oss. Men sen skulle vi till Hanna och Hanna och Anna sa att de gick i förväg och att vi skulle komma om tio minuter. Och sen när vi kom om tio minuter så sa Hannas mamma att det gick till kiosken. Taskit, va? Men då gick vi hem till mig och åt. Då kom de och då gick vi hem till Hanna och spelade Wii. Då kom hennes mamma med tomtebloss och vattenbalonger. Jag och Sanna stod vid sidan. Vi tyckte det var lite läskigt med tomteblossen :) Sen skulle de äta och då gick jag och Sanna till kiosken. Sanna hade bara två kronor så hon köpte två klubbor och jag köpte detta: Den blåa grejen som ni ser. Jag köpte två sånna och det gick på tjugotre kronor.

1 kommentar: