onsdag 5 maj 2010

Yes!

Yes, för klassresa! I morgon ska klassen till Universeum! Det ska bli jätte kul. Men vi ska ha en gaid. (Stavning) Så jag vet inte om det blir kul. Men det tror och hoppas jag. Som matsäck ska jag ha:
Vatten eller saft, SunRice, Ballerina Choko, Vanilj Drömmar, en slaks läsk. Den är blå och heter nått med blåtira. I Pastasalladen är det:
Skruvad pasta, Oliver, majs och köttbullar. Längtar! Det "braiga" är att man får köpa souvenirer där. Kanske köper en stutsboll. Skriver imon!

2 kommentarer:

  1. hejhej, såg att du oxå hette nikki haha :p hur gammal är du? hör gärna av dej..

    http://nikkiclasson.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Mums vad gott hörru! Vad det kul där? Jag tycker att de bästa på Universeum är att gå i regnskogen, dom har säkert gjort en massa nya saker sen ja var där men då tyckte jag det :)

    SvaraRadera