lördag 30 januari 2010

roliga djur!!!

4 kommentarer:

  1. Katten med baddräkt och badmössa var bland den sötaste och roligaste! Hahaha!

    Pappa

    SvaraRadera
  2. Samma här.

    Mvh

    Catwoman

    SvaraRadera
  3. Kanonbra! Vad hittar du alla dessa jättefina och roliga bilder på dessa underbara djur?
    Jag gillade så mycket så jag fick titta flera gånger och så gillade jag musiken till så jag fick spela den två gånger extra. Du har mycket bra smak Nikki!!!
    Jag gillade hunden som hade massa toapapper, och den underbart söta valpen i korvbrödet, och kattungen i sandlådan hihi, katten med de stooora ögonen skrattade jag högt åt :) men blev rädd för skräck-skelettehunden/katten? Huga vad äckligen den var!
    Jätteroligt att gå in på din sida Nikki!

    Kram från Favvofastern

    SvaraRadera
  4. Jag hittar de på youtube!
    /nikki

    SvaraRadera